Dette finner du på "Min side" (øverst til høyre)
Min side gir deg enkelt oversikt over informasjon registrert på deg og kundekontoen du benytter.
Min Profil:
Her ser du din registrerte kontaktinformasjon.
Du kan endre passord og melde deg på og av nyhetsbrev.
Merk at det er ulik visning og ulike muligheter om en er logget inn som administrator eller bruker.
Bedriftsinformasjon
Under Bedriftsinformasjon har administratorer mulighet til å se kundenummer og hvilke informasjon som står.
Administrator kan også legge til eller endre postadresse. Annen bedriftsinformasjon endres av oss.
Leveringsadresse
Oversikt over kundekontoens leveringsadresser/ varemottaker, også med mulighet for å legge til flere.
Ordreoversikt
Komplett oversikt over kundekontoens ordrer (ikke bare de som er bestilt via nettbutikken). Status viser om ordren er Under behandling, Kjørt ut fra lager, Dellevert eller Fakturert. Her kan du også hente fakturakopi.
Ved å klikke på den enkelte ordre ser en også status for hver enkelt varelinje.
I ordreoversikten kan du også spore og se leveringsinformasjon.
Klikk «Sporing» for å gå til oversikt.
Dersom det er benyttet en ekstern transportør (f. eks. ColliCare eller Schenker) er det link fra fraktbrevnummeret til transportørens leveringssporing hvor det er detaljert informasjon inkludert signering for mottak av varene.
En ordre kan kanselleres innen samme dag dersom den ikke har generert en levering enda.
Faste Ordre
Kun tilgjengelig for faktura-kunder. Her finner du informasjon over dine fastordre som er satt opp. Ønsker du å sette opp en ny fast ordre kan dette også gjøres her ved å trykke "opprett fast ordre". Kunden velger produkter og leveringsplan selv som leveres på faste tidspunkt. Se brukerveiledning om "slik lager du fast ordre".
Henvendelser
Her vises tidligere chathenvendelser, dialog via kontakt oss skjema, og du kan opprette "ny henvendelse".
Brukere
Oversikt over alle som kan bestille på kundekontoen.
Kontoens Admin kan enkelt opprette nye brukere, og disse får sin unike pålogging.
Klikk og Hent
Her kan du se dine aktive eller avsluttende reservasjoner for Klikk og Hent i en av våre butikker.
Bruksgrense
Administrator hos kunde kan sette opp Brukergrenser (budsjett) for sine ansatte i nettbutikken. Budsjettet begrenses i forhold til periode, bruker og beløp.
Dersom budsjettet blir oppbrukt blir administrator hos kunde varslet om dette.
Kunden kan fortsette å bestille selv om beløpsgrensen er overskredet.