Ledig stilling som Anbudskoordinator

Som Anbudskoordinator vil du arbeide med hele anskaffelsesforløpet, fra analyse av anbudskonkurranse, utarbeidelse av tilbud basert på valgt strategi, oppstart og overvåking / forbedringer av vunnet avtale, samt kontraktsoppfølging helt til avtalen utløper.

Norengros K.J. Brusdal AS er et lokalt eid selskap tilknyttet en landsdekkende kjede av grossister. Vi er totalt 90 ansatte og hadde en omsetning i 2019 på 309 millioner kroner. Norengros K.J. Brusdal har hovedkontor, lager på 10.500 m2 og butikk i Indre Arna. Her blir det daglig kjørt ut varer til alle våre kunder i hele Vestland fylke. Vi har også butikker på Sotra, Stord og i Førde. Vi er en sentral aktør innenfor våre varegrupper mot offentlige oppdragsgivere. Du kan lese mer om K.J. Brusdal på vår nettside www.norengros.no

Som følge av høy aktivitet og videre satsning, ønsker vi å styrke vår anbudsavdeling.
Vi ser etter deg som liker å arbeide både selvstendig og i team. På anbudsavdelingen arbeides det med prosjekter av ulik størrelse og kompleksitet, i ulike faser. I tillegg vil det være innslag av mer rutinepregete oppgaver. Du er interessert og lærevillig, og flink å ta initiativ og ansvar. Som medlem av anbudsavdelingen trigges du av muligheten til å utgjøre en forskjell og bidra inn mot bedriftens største forretningsområde; anbudsavtaler.


Arbeidsoppgaver:

  • Koordinere anbudsbesvarelse med relevante fagpersoner, samt bidra i anbudsteam ved større prosjekter.
  • Bidra til at strategi for anbudsbesvarelse blir gjennomført.
  • Overvåke økonomisk utvikling og jobbe med forbedringer på løpende anbudsavtaler.
  • Tett kontakt internt i bedriften med relevante personer, samt mot leverandører og oppdragsgivere.
  • Kontroll på varesortimentet og prisnivå på anbudsavtalene, og ansvar for kvalitetssikring av nye og oppdaterte elektroniske varekjøpskataloger til de ulike oppdragsgiverne.
  • Kontraktoppfølgingsarbeid, eksempelvis utarbeidelse av statistikker, vareoversikter, prisjusteringer osv. for anbudsavtalene.
  • Bidra til å holde oppdatert og forbedre dokumentasjon, tekster, beskrivelser som benyttes i besvarelser.

Ønskede kvalifikasjoner:
  • Motiveres av prosjektarbeid i team, «sulten», inderlig ønske om å nå målene.
  • Evne til å håndtere et høyt arbeidstempo med mange parallelle oppgaver.
  • Beherske og interessere seg for MS Excel og dets funksjoner (formler, fletting, analyser, tabell, graf, pivot osv). Andre arbeidsverktøy er QlikView og SAP. 
  • Analytisk, nøyaktig, strukturert, og samtidig effektiv.
  • Økonomisk forståelse, like å jobbe med tall.
  • Gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig, samt gode samarbeidsevner.
  • Høyere utdanning innen økonomi o.l., men relevant erfaring kan veie opp for dette.

Vi tilbyr:
  • Ordnede arbeidsforhold i en profesjonell bedrift.
  • Solid arbeidsgiver med høye ambisjoner for fremtiden.
  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver, i vårt fagmiljø.
  • Mulighet for påvirkning og utvikling, og bidra til at vi blir enda bedre innenfor anbudsarbeid.
  • Godt arbeidsmiljø.



Stillingen vi utlyser er 100%, og vil rapportere til Anbudssjef. Arbeidssted er ved vårt hovedkontor i Arna.
Høres dette ut som en jobb for deg? Da ser vi frem til å motta din søknad innen 20.12.2020.

Kontaktperson – spørsmål angående stillingen, eller jobbsøknad med CV rettes til:
Anbudssjef Kenneth Langhelle, e-post: kenneth.langhelle@norengros.no

  • Varenummer: 
  • Lev. varenummer: 
(Betales i butikk)
Referansenummer og informasjon om henting sendes til mobilnummer:

Du er i ferd med å tømme handlekurven

Legg i liste

Du må logge inn for å legge produktet i en bestillingsliste

Bestillingslister

Mine lister

Vennligst vent..

Vi simulerer dine kundespesifikke priser og rabatter - dette kan dessverre ta litt tid. Vennligst ikke klikk tilbake eller naviger bort fra denne siden i prosessen.