Proff på levering

Torhild Elvig må være en av de proffeste sjåførene som finnes. Hun leverer alltid på tid og har et nærmest personlig forhold til kundene. De nære relasjonene er noe av det hun setter størst pris på i jobben - og som gjør at hun kan levere den beste servicen som sjåfør.

Levering med smil

- Når jeg er innom kundene hilser vi som regel med navn. Og skjer det noe uventet, tar jeg det med et smil.

 

Torhild er på veien og leverer varer til sykehus, sykehjem, barnehager og skoler hver eneste dag. Og uansett hvor hun drar, blir hun alltid møtt med klemmer, smil og lykkønskninger. Skal vi tro Torhild, er oppskriften enkel.

 

- Mitt motto er å behandle kunden akkurat sånn som du selv vil bli behandlet på jobb -leverer du i tide med et smil om munnen, så får du bare smil tilbake. Men du må vise at du bryr deg også, og ta deg tid til å gjøre det lille ekstra når kunden har behov for det. Det kan for eksempel være å hjelpe til med å plassere varene akkurat der de trenger dem.

 

Torhild begynte å jobbe for Norengros Kjosavik i 2013, men har vært sjåfør i til sammen 28 år. Hun er klar på at de gode relasjonene og arbeidsdagene er et resultat av innsatsen som blir lagt ned på jobb hver eneste dag.

 

- Vi blir godt kjent med kundene våre, og vi får skryt hver dag. Det er ikke på alle arbeidsplasser du gjør det, tror jeg. Det er utrolig hyggelig.

 

Torhild Elvig, sjåfør

Norengros Kjosavik, Forus

 

Les også:

Proff på kundeservice

Bli kunde

Blekk og tonerguide