Hopp til sideinnhold
Norengros logoNorengros logo

– Kundene våre skal være trygge på at de har de varene de trenger, og at de til enhver tid har tilgang på de beste løsningene. De skal vite at vi som fagkonsulenter har brukt tid på å bli kjent med klinikken deres og det de holder på med, sier salgssjef i Norengros KJ Brusdal, Borghild Midttun.

Sammen med sykepleier og fagkonsulent i helse hos Norengros Bergen, Siw Olset, har hun ansvaret for at Plastikkirurg1 har utstyret de trenger til enhver tid.

Målet vårt er å ha Norges mest fornøyde pasienter, og det jobber vi med hver eneste dag. Da er det viktig at alle hos oss kan gjøre jobben sin mest mulig effektivt

– For at Plastikkirurg1 skal kunne lage optimale pasientreiser, trenger de å ha et visst produktsortiment tilgjengelig, forteller Midttun.

Workshop mellom Norengros og Plastikkirurg1
Møte mellom Norengros og Plastikkirurg1
Utstyrslager hos Plastikkirurg1

Spiller hverandre gode

Med ToFu får klinikken økt kontroll og bedre kvalitet på varebeholdningen. De har hele tiden riktig mengde varer på lager og korrekt sortiment, samtidig som de unngår å gå tom for utstyr og å sitte igjen med varer som går ut på dato. Systemet sparer klinikken for både tid og penger ved at de slipper å bruke unødvendig tid på å håndtere og bestille medisinske forbruksvarer.

– Målet vårt er å ha Norges mest fornøyde pasienter, og det jobber vi med hver eneste dag. Da er det viktig at alle hos oss kan gjøre jobben sin mest mulig effektivt, sier Ørner.

Borghild Midttun i Norengros forteller at hun er opptatt av å spille kundene sine gode.

– Vi vil at kundene våre skal bli best på det de er gode på. For å få det til legger vi til rette for at arbeidshverdagen deres blir så ukomplisert og effektiv som mulig. På den måten kan kunder som Plastikkirurg1 heller konsentrere seg om det de kan best. Ingen blir gode helt alene, konkluderer hun.

Dame legger inn tilhørende strekkodekort i hylle
Dame som jobber på PC
Dame skanner ToFu strekkodekort