FAQ - Ofte stilte spørsmål
Hva kan vi hjelpe deg med?
Hvordan opprette ny bruker/administrator i netthandelen?
- Trykk på "Min Side" øverst til høyre på nettsiden.
- Velg "Brukere" i menyen til venstre på nettsiden.
- Trykk på "Ny bruker" oppe til høyre.
- Legg til informasjon om brukeren og spesifiser hvilke tilganger den skal ha under menyen "Brukertilgang".
Hvor kan jeg se min ordre?
- Trykk på "Min side" oppe til høyre på nettsiden.
- Velg "Ordreoversikt" i menyen til venstre.
- Trykk på ordren du vil spore.
Bak hver varelinje som er sendt fra oss finner du en knapp for sporing som sender deg videre til Postnord sin side der du kan se status for levering, evt. estimert leveringsdato. Varelinjer i ordren som har status "Under behandling" er i rest. Ta kontakt med kundeservice for mer informasjon om leveringsdato på denne varen.
Hvor kan jeg se mitt kundenummer?
- Trykk på "Min side" oppe til høyre på nettsiden.
- Velg "Bedriftsinformasjon" i menyen til venstre.
Her vil du finne kundenummer og annen informasjon vi har registrert på din bedrift.
Kan jeg som privatperson handle hos dere?
Per i dag har du som privatperson dessverre ikke mulighet til å handle via nettbutikken vår, men vi har andre muligheter for deg:
- Du kan handle direkte i butikkene våre på Stokmarknes og i Kirkenes
- Du kan bestille varer i butikkene våre, våre dyktige butikkansatte hjelper deg med bestilling.
- Du kan bestille over telefon
- Du kan bestille via e-post.
Varene kan hentes ferdigpakkede i butikken, eller vi kan sende dem gratis hjem til deg.
Hvor ser jeg erstatningsvarer når det står "Utgått vare"?
Trykk deg inn på varen som er utgått. I feltet over varen vil du se valget "Klikk her for erstatningsvare".
Hvor mange produkter er det i forpakningen?
Ved å trykke på "Vis alle pakningsalternativer" ved siden av produktbildet vil du få en oversikt over hvor innholdet i de ulike pakningsalternativene.
Det er feil på produktet, hva gjør jeg nå?
- Trykk på "Kundeservice" oppe til venstre på nettsiden.
- Velg tema "Produktspørsmål".
- Skriv inn din henvendelse i tekstboksen "Ditt spørsmål".
Vi kontakter deg så fort vi har anledning.
NB! Alle reklamasjoner som gjelder varen må fremsettes skriftlig omgående og aldri senere enn 8 dager etter varemottak. Gjelder reklamasjonen transportskader skal reklamasjon skje til fraktfører ved mottakstilfellet og må dokumenteres ved påtegning på fraktbrev/dokument.