Skal dere flytte kontoret?

Tenker du at å flytte kontorer er en stor jobb? Da har du nok helt rett, men med vår huskeliste, konsulenter som kan bistå og et enkelt flyttekit kan vi bidra med å gjøre hverdagen enklere for dere.

I en flytteprosess er det mange gjøremål og mye som må planlegges, her er en liten huskeliste for deg som skal flytte kontorer:

  • Finn en flytteansvarlig.
  • Informer alle ansatte.
  • Lag en flytteplan.
  • Sett opp en oversikt over hvilke møbler og interiør dere skal ha med videre og hva dere ønsker/trenger nytt – denne prosessen kan våre møbel og interiørkonsulenter bistå med,  kontaktinfo i bunn av artikkel.
  • Sjekk opp forsikringer og andre avtaler.
  • Sjekk opp alt rundt IT, tele og data.
  • Kontakt et flyttebyrå.
  • Pakk ned og merk tydelig alle esker og gjenstander, også det som skal til gjenvinning. Under finner du alt utstyr du trenger til pakkeprosessen.
  • Bestill nye brevark, visittkort. Mer info her: etngrafisk
  • Endre adresse.

Vi ønsker dere lykke til med flyttingen og håper dere vil trives i nye lokaler. 

Nyttige produkter til flytteprosessen  

Last inn flere resultater

Kontaktinformasjon til møbel og interiørkonsulentene våre

  • Varenummer: 
  • Lev. varenummer: 
(Betales i butikk)
Referansenummer og informasjon om henting sendes til mobilnummer:

Du er i ferd med å tømme handlekurven

Legg i liste

Du må logge inn for å legge produktet i en bestillingsliste

Bestillingslister

Mine lister

Vennligst vent..

Vi simulerer dine kundespesifikke priser og rabatter - dette kan dessverre ta litt tid. Vennligst ikke klikk tilbake eller naviger bort fra denne siden i prosessen.