
Skal dere flytte kontoret?
Tenker du at å flytte kontoret er en stor jobb? Da har du nok helt rett, men med vår huskeliste og konsulenter som kan bistå og et enkelt flyttekit kan vi bidra med å gjøre hverdagen enklere for dere.
I en flytteprosess er det mange gjøremål og mye som må planlegges, her er en liten huskeliste for deg som skal flytte kontorer
- Finn en flytteansvarlig.
- Informer alle ansatte.
- Lag en flytteplan.
- Sett opp en oversikt over hvilke møbler og interiør dere skal ha med videre og hva dere ønsker/trenger nytt – denne prosessen kan våre møbel og interiørkonsulenter bistå med, kontakt informasjon i bunn av artikkel.
- Sjekk opp forsikringer og andre avtaler.
- Sjekk opp alt rundt IT, tele og data.
- Kontakt et flyttebyrå.
- Pakk ned og merk tydelig alle esker og gjenstander, også det som skal til gjenvinning. Under finner du alt utstyr du trenger til pakkeprosessen.
- Bestill nye brevark, visittkort. Mer info her: etngrafisk
- Endre adresse.
Vi ønsker dere lykke til med flyttingen og håper dere vil trives i nye lokaler.