Hopp til sideinnhold
Norengros logoNorengros logo
Resepsjonen hos Plastikkirurg1Resepsjonen hos Plastikkirurg1

En ny og enklere hverdag hos Plastikkirurg1 med ToFu

Hos Plastikkirurg1 står profesjonalitet og pasientsikkerhet høyt i kurs. Det er travle dager og mye å holde styr på for de ansatte. For å gjøre arbeidsdagen mer oversiktlig har de tatt i bruk lagerstyringssystemet ToFu. Dette frigjør tid og lar dem jobbe mer effektivt, samtidig som de holder full oversikt på varebeholdning og sortiment.

– Vi er avhengig av seriøse leverandører som kan jobben sin, forteller dr. Tom Inge Ørner, som startet Plastikkirurg1 høsten 2017 sammen med kollega dr. Christian Busch. 

Den private klinikken holder til i Bergen og er opptatt av å ivareta hele pasientreisen på best mulig måte. Som to av landets mest erfarne plastikkirurger har de satt seg som mål å tilby det aller beste som kan leveres både innen plastikkirurgi og annen kosmetisk behandling.

Riktig system gjør hverdagen enklere

– Vi må ha et system hvor det er lett å øke aktiviteten ved behov. Samtidig er det viktig at vi ikke sitter med masse varer på lageret som går ut på dato. ToFu er med på å gjøre min reise, pasientens reise og PK1s reise veldig mye enklere og mye mer forutsigbar, sier Ørner, som roser samarbeidet de har med Norengros:

– Vi har hele tiden utviklet oss sammen, og det er noe jeg verdsetter. Jeg har fra første dag hatt tillit til Norengros og menneskene som jobber der. Ikke minst har jeg tillit til produktene de anbefaler, forteller han.

Kundene våre skal være trygge på at de har de varene de trenger, og at de til enhver tid har tilgang på de beste løsningene.

Norengros har vært leverandør av alt forbruksmateriell til behandling, operasjon og sårbehandling siden klinikken startet opp i 2017. Med ToFu lagerstyringssystem har det blitt enklere for Plastikkirurg1 å holde oversikten over sortimentet og mengden varer på lager.

– Kundene våre skal være trygge på at de har de varene de trenger, og at de til enhver tid har tilgang på de beste løsningene. De skal vite at vi som fagkonsulenter har brukt tid på å bli kjent med klinikken deres og det de holder på med, sier salgssjef i Norengros KJ Brusdal, Borghild Midttun.

Sammen med sykepleier og fagkonsulent i helse hos Norengros Bergen, Siw Olset, har hun ansvaret for at Plastikkirurg1 har utstyret de trenger til enhver tid.

Målet vårt er å ha Norges mest fornøyde pasienter, og det jobber vi med hver eneste dag. Da er det viktig at alle hos oss kan gjøre jobben sin mest mulig effektivt

– For at Plastikkirurg1 skal kunne lage optimale pasientreiser, trenger de å ha et visst produktsortiment tilgjengelig, forteller Midttun.

Workshop mellom Norengros og Plastikkirurg1
Møte mellom Norengros og Plastikkirurg1
Utstyrslager hos Plastikkirurg1

Spiller hverandre gode

Med ToFu får klinikken økt kontroll og bedre kvalitet på varebeholdningen. De har hele tiden riktig mengde varer på lager og korrekt sortiment, samtidig som de unngår å gå tom for utstyr og å sitte igjen med varer som går ut på dato. Systemet sparer klinikken for både tid og penger ved at de slipper å bruke unødvendig tid på å håndtere og bestille medisinske forbruksvarer.

– Målet vårt er å ha Norges mest fornøyde pasienter, og det jobber vi med hver eneste dag. Da er det viktig at alle hos oss kan gjøre jobben sin mest mulig effektivt, sier Ørner.

Borghild Midttun i Norengros forteller at hun er opptatt av å spille kundene sine gode.

– Vi vil at kundene våre skal bli best på det de er gode på. For å få det til legger vi til rette for at arbeidshverdagen deres blir så ukomplisert og effektiv som mulig. På den måten kan kunder som Plastikkirurg1 heller konsentrere seg om det de kan best. Ingen blir gode helt alene, konkluderer hun.

Dame legger inn tilhørende strekkodekort i hylle
Dame som jobber på PC
Dame skanner ToFu strekkodekort